Denktank voor Myprivatefuelcard Header icoon

Samen met Myprivatefuelcard heeft FIZZ | Digital Agency een nieuw brandstofconcept bedacht met de naam Myprivatefuelcard. Een succesvol online platform voor de consument, de zakelijke markt en ‘derde’ partijen. Het platform is omarmd door Gulf en TinQ.

Online denken. Online tanken.

Het concept ontwikkelden we op de gedachte dat je online ook al je brandstof zou moeten kunnen tanken en met de juiste korting! Je wilt als consument eigenlijk altijd en overal brandstof tegen je eigen persoonlijke literprijs. En dat is korting tanken.

Diensten

  • Concept
  • Corporate Identity
  • Digital Design
  • Webdevelopment
  • Webstatistiek
Online denken. Online tanken.
Online denken. Online tanken.

Korting is de nieuwe code.

Via kortingscodes is er een online tankpas te activeren en aan te vragen. De tankpas is individueel klaargezet met een gepersonaliseerde kortingscode. Afhankelijk van de kortingscode en de actie die erop aangemaakt is, ontvangt de klant een tankpas die goed is voor 500 of 1000 liter brandstof. Met een korting die niemand anders heeft.

Korting is de nieuwe code.

Tanken en instappen.

Het concept is zo uitnodigend dat ook commerciele partijen kunnen instappen. ‘Derde’ partijen kunnen nog extra korting stapelen, bovenop op een zakelijke aanbieding. DirectPrivéLease heeft bijvoorbeeld in combinatie met een leasecontract extra korting op de tankpas geplaatst en verstrekt een tankpas in de eigen stijl van het bedrijf.

Tanken en instappen.
Afbeelding bij case

Peter Eilander, Retail- en marketingdeskundige Gulf/TinQ

“Ik een tikje eigenwijs, samen een tikje eigenwijs, genoeg voor een heel merk.”

FIZZ heeft het strategisch concept en het marketingcommunicatie traject ingevuld. Maar, nog belangrijker: ook de gehele ICT infrastructuur geprogrammeerd, waardoor het mogelijk is om alle partijen te koppelen langs verschillende websites. Waardoor de gehele transactie online afgehandeld kan worden en juridisch volledig getoetst is. Verder biedt het systeem een online statistiek van alle acties en is de communicatie online gemechaniseerd voor een hoger rendement.

8941

bezoekers

1449

nieuwe klanten

12%

conversie

400+

tankstations

Foto van Marjolien Roesink

Meer weten? Neem contact op.

Marjolien Roesink vertelt u graag meer.

06 23 63 31 40
marjolien@fizz.nl