Enerverende Eventmarketing. Header icoon

Enerverend en opverend is het festival Live in Meppel zeker. Jaarlijks zet FIZZ | Digital Agency dit evenement op de kaart. Dat doen wij voor een groot deel ook als vrijwilligers. Eerlijk is eerlijk om er zelf als liefhebbers van te genieten, natuurlijk.

En wie zetten we op de eerste rij? Onze klanten uiteraard.

Wat is er leuker om klanten daar als vrienden te kunnen ontmoeten? Als gastheer/vrouw nodigen we al onze klanten en relaties uit om samen dit evenement te beleven. Live in Meppel als een relatiebooster. Dat vinden wij ten diepste het echte unieke van het hele festival.

Diensten

  • DIGITAL DESIGN
  • WEBDEVELOPMENT
  • SOCIAL MEDIA MANAGEMENT
  • DIGITAL MARKETING
  • CONTENT STRATEGY
  • EVENT MARKETING
En wie zetten we op de eerste rij? Onze klanten uiteraard.
En wie zetten we op de eerste rij? Onze klanten uiteraard.
Afbeelding bij case

Pure vorm van interactieve marketing.

Emoties prikkelen

Eventmarketing, experience marketing, live communicatie, welke naam we er ook aan geven het is de live ontmoeting die het zo krachtig maakt. Het prikkelt emoties en heeft een grote impact. Een ondergeschoven kindje in de marketing mix, terwijl het zo dicht in de buurt komt van waar het in marketing om gaat: Respons!

Pure vorm van interactieve marketing.

Rap like a star. Live like a star. Act like a star.

Robert Jan Bravenboer TGN | Fritom

Thx@fizzdigitalagency was een top avond!

,,Ik kom wel op meer feestjes, bijvoorbeeld op de Zwarte Cross en Concert At Sea. Maar als ik zie wat wij hier met voornamelijk vrijwilligers in drie jaar tijd uit de grond hebben weten te stampen, dan maakt ons dat trots. Live in Meppel is echt al een begrip aan het worden in festivalland.” Gino Spijkerman

4e

editie

+1250

ingevulde coupons

+15%

meer likes

60%

mobiele website bezoekers

Foto van Marjolien Roesink

Meer weten? Neem contact op.

Marjolien Roesink vertelt u graag meer.

06 23 63 31 40
marjolien@fizz.nl