Fritom is elke dag ‘On A Customer Journey’.

Reclame is eigenlijk scherp zeggen wat je al jaren doet. De komende tijd gaat Fritom zich profileren met het communicatiethema: ‘On A Customer Journey’. Daarmee neemt Fritom een belangrijke route in het business en-verdienmodel van hun klanten.

De bestemming

De logistieke diensten van Fritom zorgen ervoor dat producten hun bestemming bereiken. Dat zijn allemaal klantenreizen. Dat is niet alleen het kennen van de bestemming, maar ook weten waar de klanten zelf naartoe op reis zijn met hun organisatie. Goed luisteren naar hun verhaal, meedenken en meereizen is de route die Fritom het vaakste en het liefste wil nemen.

Diensten

  • Brand positioning
  • Concept
  • Social Media marketing
  • SEO/ SEA
  • Digital design
  • Webdevelopment
  • Optimaliseren en monitoren

In het land van marketing en commercie wordt het fenomeen reizen ook wel gebruikt om beeldend uit te leggen hoe klanten in aanraking komen met producten en diensten. De klantenreis, of in marketingtermen: 'the customer journey'. Marketeers proberen een route uit te stippelen van de overwegingen van de aankoop, het verkoopproces en het serviceproces. Elk contactmoment in die route met de klanten is belangrijk. Fritom speelt met haar logistieke oplossingen een belangrijk rol op die ‘routekaart’.

Sensitive service

En dat niet als truc, maar omdat Fritom zo is.

Logistieke dienstverleners spreken vaak in termen als: ‘the Supply Chain’. Een begrip wat vooral technisch uitlegt wat het processen zijn. Door met Fritom meer te focussen op ‘the customer journey’, komt er een veel menselijker kant van hun dienstverlening voor het voetlicht. Techniek en de nieuwste systemen hebben alle logistieke dienstverleners in huis dus geeft het menselijk contact, inlevingsvermogen, bereidheid en mentaliteit om de klant steeds positief te verassen de doorslag.

Hup, de wereld in…

20e

logistieke top

800

medewerkers

7

vestigingen

1

sterk concern

Meer weten? Neem contact op.

Marjolien Roesink vertelt u graag meer.

06 23 63 31 40
marjolien@fizz.nl