Fritom is iedere dag op klantenreis Header icoon

Voor onze klant Fritom hebben wij een claim uitgewerkt. De claim ‘On a customer journey’ geeft aan dat Fritom de klant centraal zet.
Jan van Geerenstein • 27-09-2016 • Leestijd 6 min

Fritom vraagt aan klanten waar zij heen willen. Welke doelen zij willen bereiken. En hoe Fritom daaraan kan bijdragen. Fritom beseft dat zij een onderdeel zijn in de keten van de customer journey van de klant en hun klanten. Een verlengstuk van hun business en verdienmodel. Een radar in de dienstverlening. Logistiek is een contactmoment, een moment van service op de kaart van de customer journey, zo ziet Fritom dat. 

De komende tijd gaan wij deze claim verder uitwerken in allerlei middelen. Wat wij daarbij het belangrijkste vinden is dat het gedachtegoed, een manier van kijken is naar logistiek. Logistiek is een discipline die te beheersen is. Plat gezegd: vervoeren en opslaan kunnen veel partijen. Luisteren en (pro-actief) oplossingen bedenken specifiek gerelateerd aan klantsituaties is een zintuig, een kwaliteit, die heb je of die heb je niet.

“Verstand brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal”

Fritom heeft sinds jaar en dag bewezen dat het ‘on a customer journey’ is. Heeft Einstein niet ooit eens gezegd: “Verstand brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal”? Wij zijn trots dat we onze steentje mogen bijdragen aan deze verbeelding van ‘on a customer journey’ van Fritom. 

Foto van Jan van Geerenstein

Gaat u mee op reis?

Jan van Geerenstein vertelt u graag meer.

0522 24 61 62
j.vangeerenstein@fizz.nl