Hoera, er is er één jarig! Header icoon

Go shorty, it’s your birthday! Een verjaardag is iedere dag wel voor iemand relevant. Rapper 50 cent gebruikte dit ooit als inspiratie voor zijn megahit In da Club. ToyDay neemt nu dezelfde gedachte als uitgangspunt voor een mooi online concept.

Verjaardagswens

Wie kent het niet? Kinderverjaardagen met dubbele cadeaus of waardeloze spulletjes van een paar euro. Dat is allemaal verleden voor jarigen die een verlanglijstje aanmaken bij ToyDay. Het concept is simpel en effectief. Een jarige maakt een account aan en geeft aan wanneer zijn of haar feestje is. Met de Kadootjeskiezer vult de jarige vervolgens eenvoudig een verlanglijstje in. Via WhatsApp of mail worden vriendjes en vriendinnetjes vervolgens uitgenodigd om een bedrag in te zetten op een uitgekozen cadeau.

Diensten

  • Digital Positionering & Concept
  • Digital Development & Management
  • Digital Monitoring & Optimization
Verjaardagswens
Verjaardagswens

Kinderspel

Een feestje op zich

ToyDay richt zich op kinderen tot 12 jaar en heeft overal over nagedacht om cadeautjes geven een feestje op zich te maken. Een handig stappenplan navigeert je door de site. Het gebruikersgemak is door het hele concept verwerkt en de keuze is reuze. De jarige kijkt z’n ogen uit met meer dan 18.000 cadeautjes waaruit gekozen kan worden.

Kinderspel
Afbeelding bij case

Een jarige kan gemakkelijk zijn of haar verlanglijstje rangschikken. De genodigden kunnen een heel cadeautje kopen of een bedrag schenken aan een cadeau. En ook over een restbedrag is nagedacht. Dit wordt omgezet in een waardebon. Liever toch gewoon iets zelf bestellen? Ook mogelijk. ToyDay is net zo makkelijk in te zetten als reguliere webshop.

Afbeelding bij case

Kiezen was nog nooit zo leuk

Kiezen was nog nooit zo leuk

Een cadeau uitpakken

Voor ToyDay mochten wij alle instrumenten inzetten die een Digital Agency te bieden heeft. Te beginnen met de positionering en de ontwikkeling van een corporate identity. Daar kwam de naam ToyDay uitrollen met een logo dat aansluit bij de beoogde doelgroep.

Vervolgens werd de huisstijl uitgerold over de website die ontworpen en gebouwd is als intelligent systeem dat zich uitstekend leent voor doorontwikkeling. Door het unieke concept staat niks ToyDay in de weg om een eigen plekje in de markt te veroveren en uit te groeien tot een grote speler op het terrein van kinderverjaardagen. Per slot van rekening, everyday it’s someone’s birthday.

Een cadeau uitpakken

Maak het feestje compleet

Maak het feestje compleet
Foto van Marjolien Roesink

Meer weten? Neem contact op.

Marjolien Roesink vertelt u graag meer.

06 23 63 31 40
marjolien@fizz.nl