Integraal fan van Woonscan. Header icoon

Hoe pak je een case aan van een klant in vastgoed die haar diensten meer en meer integraal wil aanbieden? Integraal natuurlijk. Integraal qua online en offline communicatie. Meer nog zijn we op dat moment integraal, met z’n allen, fan van klant en case.

Scannen is kennen.

Meten is weten. Scannen is kennen. De naam Woonscan zegt het eigenlijk al. In staat zijn om situaties in kaart te krijgen rondom wonen. Rondom vastgoed. Organisaties ondersteunen bij de verhuur, onderhoud en verbeteren van vastgoed is een kwestie van kennis, inzicht en vooruit kunnen denken. Dat idee hebben wij vertaald in een nieuwe herkenbare vormentaal. Huisstijl werd een scanstijl…

 

Diensten

  • Corporate identity
  • Webdesign
  • Development
     
Scannen is kennen.
Scannen is kennen.

Een stijl van (her)kennen.

Een stijl van (her)kennen.

Visie vastleggen.

Dat is zeker.

Ten diepste is werken aan een nieuwe corporate identity, het borgen van visie en werkwijze. Zodat je er zeker van uit kan gaan dat de propositie, de belofte van Woonscan klopt met de visuele identiteit. Helemaal in lijn met de intentie van Woonscan. Het ontzorgen en verduurzamen van het vastgoed van hun klanten, wordt zo nauwgezet gedaan (de naam Woonscan zegt het eigenlijk al) dat er zekerheid ontstaat. Wij hebben daarom de belofte ‘Dat is zeker’ verweven in de stijl. Scannen is kennen. Dat is zeker.

Visie vastleggen.
Afbeelding bij case

Marjolien Roesink

Er is niets mooier dan het wow-effect. Het gevoel dat alles wat je doet voor de klant opeens de klant laat ‘vliegen’.

Herpositioneren = herkennen.

Lef is leuk.

Woonscan heeft de weg ingeslagen om het aanbod van de verschillende diensten rondom vastgoed onder een sterke visie te scharen. Een herpositionering. Per klant bekijken wat er nodig is en daaromheen de kwaliteiten van Woonscan formeren. Dat herkennen wij omdat het ook onze eigen business model raakt. Herpositioneren vraagt altijd lef maar wij vinden ook dat de klanten en potentiële klanten van Woonscan het eigenlijk verdienen. Want, als het goed is herkennen zij zich er beter in. Herpositioneren doe je meestal met het oog op de markt en het neveneffect is dat het daardoor leuker wordt voor jezelf. Wij hebben het in ieder geval erg leuk gevonden…

 

Herpositioneren = herkennen.

Helemaal in lijn. Een scan-lijn.

Helemaal in lijn. Een scan-lijn.
Foto van Marjolien Roesink

Meer weten? Neem contact op.

Marjolien Roesink vertelt u graag meer.

06 23 63 31 40
marjolien@fizz.nl