Mark your territory Header icoon

METRI – een Fact Based IT-adviesorganisatie – is een speler die ertoe doet in de wereld van de benchmarking. Zij waren eraan toe om dit prominenter met de buitenwereld te delen.

Mark my words

Informatietechnologie is de ruggengraat van iedere organisatie of onderneming. Hoe belangrijk is dan niet de partij die daar ‘feitelijk’ weer achter zit? METRI staat met haar data aan de werkelijke basis van de Nederlandse economie. Heel essentieel. Op het cruciale punt vóór de investering weten zij al of een IT-oplossing gaat werken, of niet. Crucialer kan het niet. Zij kunnen een ‘go’ of ‘no go’ aflezen en afgeven. De chemie van de mensen en de magie van data maakt METRI tot het vernuftige IT-geweten van Nederland.

Diensten

  • Positionering & Concept
  • Development & Managemen
  • Monitoring & Optimization
Mark my words
Mark my words

People & Facts

2 werelden in 1

De glans, het mooiste van succes is dat het nooit op zichzelf staat. Succes is overdraagbaar.

Een organisatie heeft pas succes als het een andere organisatie succes weet te brengen. Informatietechnologie is daarvoor de onderliggende en dienende architectuur. Omdat METRI vóór de investering al weet of een IT-oplossing succes brengt, staat METRI met haar data aan de werkelijke basis van succes. Crucialer kan het niet.

People & Facts

Een saluut aan de feiten

Paul Cornelisse, Director METRI Group

“Iedere keer als ik op LinkedIn stuit op onze nieuwe look and feel, denk ik, Gaaf!”

Afbeelding bij case

METRI heeft een gewaagde huisstijlkleur gekregen met het vurige rood. Binnen een generieke markt zoals de wereld van de benchmarking vallen ze hiermee op tussen andere partijen. De letters van het logo staan in constante verbinding met elkaar als symbool voor de markt die voortdurende in beweging is.

Afbeelding bij case

In vuur en vlam

Ook de kenmerkende whitepapers van METRI zijn nu een lust voor het oog geworden.

In vuur en vlam

IT starts with the facts

IT starts with the facts

De tijd vooruit

Het sterkste businessmodel is een zich steeds vernieuwend model. Gisteren was de eerste dag van de toekomst.

De dag waarop het verhogen van de kwaliteit en het verlagen van de kosten zich in nieuwe vormen manifesteerden. Toekomstbestendige informatietechnologie gaat daarbij helpen. De nieuwe huisstijl doet de rest voor METRI.

De tijd vooruit
Foto van Jan van Geerenstein

Meer weten? Neem contact op.

Jan van Geerenstein vertelt u graag meer.

0522 24 61 62
j.vangeerenstein@fizz.nl