Werkplan. De kracht van zacht. Header icoon

De taal van het hart wordt nog wel eens omschreven als een zachte taal. Maar, er is niets sterkers dan dat. Werkplan heeft er voor gekozen geen dingen te doen die deze taal in de weg staan. Dat is best moedig in een wereld die de scherpe randjes opzoekt.

Werkplan een kleurplan.

Van Werkplangroep, naar Werkplan. Het harde zwart en oranje heeft plaatsgemaakt voor mosterdgeel, zalmorangje en warmgrijs. Het lettertype intro heeft een eigentijdse uitstraling en geeft een mooi contrast met het handgeschreven voorbeeld. De geometrische opzet van het lettertype (volle rondingen) sluit perfect aan bij de cirkels die in de huisstijl worden gebruikt.

Diensten

  • BRANDING
  • ART DIRECTION
  • CORPORATE IDENTITY
  • WEBDESIGN
  • UX DESIGN
Werkplan een kleurplan.
Werkplan een kleurplan.

Wat is jouw kracht?

De kracht van Werkplan komt in alle facetten van de huisstijl tot uiting. Bij Werkplan draait het om de mensen, persoonlijk contact, puurheid, eerlijk en open. De fotografie speelt hier een hele belangrijke rol. De gezichten met hun eigen karakter en glimlach laten zien dat Werkplan menselijk is, sympathiek en voor echt iedereen open staat.

Wat is jouw kracht?

Anis Jadib

"FIZZ is een verlengstuk van onze eigen organisatie. Ze delen ons belang en halen er daarom alles uit voor ons.”

Afbeelding bij case

Raar is waar

Raar is waar
Afbeelding bij case

We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar en toch zijn we broertjes en zusjes van elkaar. Het is een kinderliedje, maar het vertelt wel hoe de grote dingen in elkaar steken. Werkplan helpt iedereen, ongeacht wie je bent. Daar sluiten wij ons graag bij aan. Niet als digital agency, maar als evenzo rare wezens.

The soft touch.

Socia(a)l doe je niet. Je bent het.

Social media is momenteel één van de belangrijkste middelen in de uitzendbranche. Het concept hebben wij ook doorgetrokken naar de online kanalen. De mens, het persoonlijke staat hier weer voorop. Wie moet er anders voorop gaan?

Socia(a)l doe je niet. Je bent het.

Als de toekomst jouw naam draagt.

Werkplan, Keesplan, Annetteplan, Guusplan, Marjolienplan, Fizzplan, of Toekomstplan. Samen is nooit cliché als het over de toekomst gaat.

Het resultaat in actie? Bekijk de website, live.

Als de toekomst jouw naam draagt.
Afbeelding bij case

+30

unieke glimlachen

20%

lagere bouncepercentage

3

landingspages

1

brand 1 voice

Foto van Marjolien Roesink

Meer weten? Neem contact op.

Marjolien Roesink vertelt u graag meer.

06 23 63 31 40
marjolien@fizz.nl