Zo rol je een idee uit. Header icoon

Hoe maak je van een idee een krachtig marketingconcept? Hoe rol je een idee uit in een specifieke markt als bijvoorbeeld ziekenhuizen? Door naamontwikkeling te zien als een mogelijkheid om een marketingconcept neer te zetten. What’s in a name? Alles...

Iziroll - Ready to roll.

Het verplaatsen van bedden in een ziekenhuis kan makkelijker: dat was het ondernemersidee. De naam Iziroll plaatsen in de hoofden van de inkopers en verplegend personeel: dat was ons idee. En zelfs met ruimte voor de toekomst. Er zijn met gemak op termijn extensies te bedenken achter de eerste lettergreep izi. Quite easy.

 

Diensten

  • Naamontwikkeling
  • Corporate Identity
  • POSITIONERING
  • WEBDESIGN
  • WEBSITEBOUW

     
Iziroll - Ready to roll.
Iziroll - Ready to roll.

Roll on(line)

Roll on(line)
Afbeelding bij case

Intuïtief je gang gaan.

Om te laten ervaren hoe moeilijk het is om met een zwaar ziekenhuisbed te manoeuvreren door de gangen van een ziekenhuis, hebben we een game op de website gezet. Met de Iziroll gaat het als vanzelf. Het gaat makkelijk en je hebt eigenlijk geen idee hoe dat eigenlijk komt. Dat noemen wij intuïtief design. Zo zetten wij de doelgroep door de game op het spoor van Iziroll.

Intuïtief je gang gaan.

Izi Inspiration.

Gemakkelijk inspiratie delen.

Geïnspireerd raken door ondernemersverhalen is de kern van ons bestaan als Digital Agency. Inspiratie en energie delen brengt een marketingidee verder dan de standaard oplossingen. Het transformeert een oplossing in potentie voor de toekomst. De Iziroll is een mooi product dat de wereld van het verplegend personeel een stukje makkelijker maakt. Daar werken we graag aan mee. Izi Inspiration.

Izi Inspiration.

Karel Beuker, directeur van Izitech.

“Ik geloof er echt in dat de Iziroll in de toekomst de meest gebruikte bedmover wordt van Europa.”

Foto van Christian Pelman

Meer weten? Neem contact op.

Christian Pelman vertelt u graag meer.

06 23 02 11 27
c.pelman@fizz.nl